Tartós Bőség előadás

Sok cégben benne van a duplázás vagy triplázás lehetősége - a piac elbírná.

Valami miatt mégsem növekednek úgy, ahogy szeretnének.

A tartós növekedés hiánya mindig visszavezethető oda, hogy a stratégiából hiányoznak lényeges elemek.

Mi történik, ha minden lépést betartunk?


Egy mezőgazdasági cég évek óta küszködött a lefelé menő forgalommal

Átvizsgáltuk az eddigi tevékenységüket - meghatároztuk, majd közösen elvégeztük az összes kihagyott lépést.

A kezelést követő első hónapban már kézzelfogható eredmények születtek:

         Tovább folytatva az összes lépést a következő hónapok eredményei 
         egyértelműen igazolták a hiányzó lépések fontosságát: 

 Az előadáson bemutatjuk a hiányzó lépéseket, és hogy ezeket hogyan lehet cégre szabottan, optimális energiabefektetéssel elvégezni. 

Ügyfelünk következő évi bevétele túlszárnyalta az előző évit, sőt:

Elérték a valaha volt legmagasabb árbevételt. (előző évhez: 163%) 

És azóta minden évben rekordot döntenek. 

Ezt hívjuk Tartós Bőségnek.

Hallgasd meg 4 órában a hiányzó lépéseket!

Ezek nem elméletek, hanem a gyakorlatban alkalmazott eljárások. 

Élő példák - hasznos ötletek.



Miről fogsz hallani?


1. Hogyan dolgozunk mi?

Mit csinálunk másképpen, milyen módszereink vannak, amivel ilyen eredményeket értünk el?

Az elmúlt években több olyan céggel is dolgoztunk, ahol néhány KIHAGYOTT lépést kellett elvégeznünk, hogy azután meginduljon a szárnyalás.

Ezzel az a baj, hogy nem tanítják az iskolákban.

Nem azzal van a probléma, amit tanultál, jól csinálsz, és amihez értesz, hanem azzal, amit nem tanítottak meg sohasem.

2. A piacok 3 + 1 típusa

Mire kell törekedni, kereskedőként, szolgáltatóként vagy gyártóként a piacokkal kapcsolatban? 

Sokszor a piacokhoz való hozzáállásban jelentős tartalék van. 

Egy ügyfelünk ezeknek az adatoknak a megismerésekor jött rá, hogy mit kell tennie. Ezért indított el egy 1,5mrd-os beruházást, amivel dominálni tudja a piacát. Domináld Te is a piacodat!

3. Mi köze Sherlock Holmes-nak a cégedhez? 

Két terület amiben cégtulajdonosként neked is zseninek kell lenned, akárcsak Sherlock-nak, hogy megtaláld a "nagy problémák" mögött rejtőzködő VALÓDI "kis tettest". 

A két terület ismeretével egyrészről képes leszel bármilyen helyzetben JÓ döntést hozni, másrészről pedig véglegesen lekezelni a céges problémák valódi okait!

Gyakran nem azzal van a baj, ami elsőre látszik, hanem mélyebben húzódó gyökerei vannak a szituációnak. Találd meg és kezeld az igazi okokat! 

4. Hogyan válts ki HATÁST a piacodon?

A bőség elérésének a kulcsa, hogy hatást tudj kiváltani a piacodon.

Megnézzük, hogy hogyan lehet befolyásolni egy piacot, és elugrani a minket követőktől. 

Sokan vannak akik követnek, de kevesen, akik vezetnek!

5. Mit kell tudnod a piacodról?

Fontos kérdések, amelyekre ha tudod a választ, akkor egy lépéssel a többiek előtt jársz. 

Ha van információd, akkor egyszerűek a döntések. Ha nincs információd, akkor marad a töprengés.

Amíg töprengsz, addig sem cselekszel!

6. Mi szokott kimaradni a stratégiából?

Van  egy tényező, amiről gyakran megfeledkeznek. És ha kihagyod, akkor működésképtelen, végigvihetetlen és eleve alaptalan a stratégiád.

+1. Mindezek példákon keresztül?

Igen! Példák lesznek, és most megmutatjuk a mögöttük lévő megoldások felépítését is. Tanulj más tapasztalatából!


A következő előadás:

Dátum: 2017. 11. 28. (kedd)

Időpont: 13:00-tól 17:00-ig

Helyszín: Aquaworld Resort (1044 Budapest, Íves út 16.)


Részvételi díj: 14 900.-Ft+Áfa


JELENTKEZÉS

Mi fog történni, ha kattintasz? 

Kapsz egy visszaigazoló e-mait és egy díjbekérőt a jelentkezésről.
Az utalás elindítása után kapsz egy elektronikus számlát a befizetésről.
Egy rövid rendezvényen kulcs-információkat fogsz hallani a céged növekedéséhez.

Új emberekkel és új ötletekkel ismerkedhetsz meg.

Az előadóról:

Simon Gábor

43 éves közgazdász. 21 éve vállalkozásokat vezet. Üzleti kivizsgálás és sales-marketing szakértő. Kétszeres magyar bajnok vitorlázásban, egyszeres Kékszalag győztes, egyszeres magyar bajnok Rallye-ban és 113 ejtőernyős ugrás tulajdonosa. 

Azt vallja, hogy: "Csak akkor lehetsz eredményes, ha szereted, amit csinálsz, viszont ha szereted, akkor neked is jár a siker. 

Mit jelet ez? Ha szereted, amit csinálsz, akkor keresd meg a tevékenység kulcs-tényezőit, tanulmányod, és tudd meg, hogyan lehet azokat jól csinálni. A sikert a sikertelenségtől csupán a tudatosság hiánya választja el."

Még nem döntöttél?


Még öt érv, hogy miért érdemes most eljönnöd:

1. Nem egy elméleti, érthetetlen, unásig ismételt előadás lesz. 

Ezekkel az adatokkal, ebben az összetételben még biztosan nem találkoztál.

Számunkra nem az a fontos, hogy előadjunk, hanem az, hogy utána nálad eredmények legyenek.

2. Konkrét eszközök

Tényleges, megvalósítható megoldásokat fogsz hallani, amelyek elég egyszerűek ahhoz, hogy végül ne csak a fiók mélyén végezzék jegyzetként...

Inkább legyen 1 dolog amit ténylegesen használsz, mint 1000 oldalnyi jegyzet a fiók legmélyén.

3. Nem lesz átlagos

Vannak az átlagos piacon működő üzletek, és vannak valamilyen szempontból speciális helyzetben, vagy speciális piacon lévő cégek.

Mi speciális cégekkel, az Ő egyedi piacukkal és különleges problémáikkal dolgozunk.

4. Megéri az időt

Az idő, amit arra szán, hogy cégvezetőként többet tudjon a növekedésről és a piacáról olyan, mint amikor a gyermekébe fektet időt az ember. 

Később sokszorosan megtérül és akkor igazán büszkék lehetünk rá.

5. Garancia

Ha nem tetszett az előadás és jelzed felénk, természetesen visszaadjuk a részvételi díjad.

+1. A fő kérdés

Akarsz ugrani egy nagyságrendet, vagy inkább küzdesz tovább a mostani szinten? 

Szánj rá 4 órát és, bizonyosodj meg róla, hogy nálad a fenti dolgok rendben vannak, vagy lehet rajtuk javítani?

Ha nem bízol a korábbi sikereinkben, még akkor is, ennyit biztosan megér az a tudat, hogy nem szalasztottál el egy kiugrási lehetőséget!

JELENTKEZÉS 

Mi fog történni, ha kattintasz?

Kapsz egy visszaigazoló e-mait és egy díjbekérőt a jelentkezésről.
Az utalás elindítása után kapsz egy elektronikus számlát a befizetésről.
Egy rövid rendezvényen kulcs-információkat fogsz hallani a céged növekedéséhez.

Új emberekkel és új ötletekkel ismerkedhetsz meg.